dissabte, 10 d’agost del 2013

Compres per Barcelona

Jo no sóc de les que es perden pels carrers, passejant, callejeando que dirien a les espanyes. No tinc sentit de l'orientació i, si no sé on vaig, o és el primer cop, o hi he anat poc, vaig amb la cara de pànic camuflada de "m'estic perdent molt", "no se on sóc" o "em moriré a 200 m de la porta de casa per gilipolles".

Però hi ha un carrer de Barcelona on hi he anat més de dues vegades, i que ja casi que puc trobar sense entrar en pànic ni utilitzar el GPS del mòbil (beneït aquells que van crear el GPS pel mòbil!).
Aquest carrer és el de la Boqueria, no on hi ha el mercat, sinó una mica més avall, tocant al Liceu però a l'altra banda de la rambla, Carrer de la Boqueria, i aquest carrer està farcit, farcit de botigues de boletes que li dic jo. Tot de botigues on venen tot allò que et puguis imaginar que podries utilitzar per fer un collaret, des de boletes de fusta/vidre/plàstic de totes les formes i colors, peces metàl·liques, cordes, cordons, tanques, cadenes... vaja, tot, el que s'en diu tot.

Jo en realitat no anava a remenar botigues al carrer de la Boqueria, jo anava camí del Carrer Call, on hi ha les dues botigues més molones i, per que no diro, més pijes de Barcelona en tema "joieria fes-t'ho tu mateix/venta a l’engros".


L'Antiga Casa Sala, on fa unes setmanes ja hi vaig passar i em vaig emportar unes cadenetes molt mones i bastant bé de preu, i la Sara, que considero una mica més cara que la Casa Sala, però on hi trobo coses que en les altres no, com els cascavells daurats perfectes per les Mulasses, i on els dependents són una barreja ben rara que va del senyor gran i clarament indi ultra amable a un guaperes de 30 anys que no havia vist en les últimes visites.




Però el descobriment de la jornada no el vaig fer en aquestes dues botigues, sinó en una de les que hi ha al carrer de la Boqueria. L'Accesory, al núm. 23 del carrer de la Boqueria. Una botiga regentada per una noia sud-americana molt agradable (no com les dependentes, també llatines, tontes, estupides i lentes, seran de la família i no els hi podrà dir que no, ves a saber...)







 

Doncs en aquesta botigueta vaig trobar els fils encerats de color fluor que feia setmanes que buscava per internet i a un preu d’oferta que va fer que casi em tornes una histèrica compradora compulsiva. Al final però només m’en vaig quedar tres, per 3€ cadascun! Molt bé de preu, tenint en compte que per internet els havia vist per 9€ mínim, i en un altre botiga del mateix carrer per 4€!!!

I fins aquí el rollo de les meves aventures per Barcelona!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada