dilluns, 5 d’agost del 2013

Espardenyes enganxetades!

A casa meva per st Anna és festa gran i es que les Annes a casa meva son una autèntica nissaga que es remonta fins a l'àvia de mun àvia. Un xorron de generacions dient-se Anna amb totes les seves variants possibles, amb una n, amb dues, acompanyat de Maria, sense Maria, fins i tot diminutius (a la meva àvia la conèixen com a Anita, i la senyora ja té 86 anys i segueix referint-se a si mateixa com Anita).

Doncs per a l'últim santa Anna, i com que la meva economia no dona per gaire, em vaig decidir a realitzar un projecte que feia temps que em rondava el cap, tunejar unes espardenyes amb una mica de ganxet.




Les espardenyes són les tipiques de tota la vida, jo les vaig comprar als xinos per 3 euros! Però a Reus hi una botiga ultraespecialitzada en espardenyes, el Filpar, a l'Avinguda Prat de la Riba, tocant al mercat central, on les trobareu de tots els colors i totes les mides. En el meu cas les vaig comprar blanques.








Una vegada ja tenia les espardenyes, la resta era ganxetejar un mena de cobertor. Amb fil de cotó dels xinos, aquells rulus que fan uns degradats. segons l'etiqueta són un número 12, i vaig utilitzar un gantxet del número 2. Vaig començar per la part més ample i vaig anar reduint punts, una mica a ull, comparant el que anava teixint amb lo que havia de cobrir. Tot molt bàsic, tres punts alts, un punt de cadeneta i al següent forat. Desprès cosit a sobre amb una mica de gràcia, estirant per aquí i arronsant per allà.









i aquí les podeu veure, les vermelles són el regal per ma germana, les verdes son per mi! (autoregaaaalooo!) i ara tinc pendents uns altres per a la meva yaya, que les va veure i li van encantar!












Molt senzilles i molt resultones!

De moment no estan en venda però si us agraden molt, molt, m'envieu un email i tot es negociar-ho!
I si les voleu fer vosaltres i no us aclariu, un mail a elpinxolivadiralganxo@gmail.com, i intentarem aclarir tots els dubtes!! que no us faci vergonya!

Espero que us agradin! (a mi m'encanten!)


 Nota: com que jo tinc peus de princesa i l'espart m'escalda les plantes, m'hi poso unes plantilles enganxades amb una mica de superglue i vaig super còmoda! (truquis! ^__^)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada